Početak | Institucionalni okvir politike regionalnog razvoja | Regionalne razvojne agencije | Registar akreditovanih regionalnih razvojnih agencija

Regionalna razvojna agencija "PANONREG" d.o.o. Subotica

Skr. naziv: RRA "PANONREG"d.o.o. Subotica
Šifra delatnosti: 7022
Delatnost: Konsultantske aktivnosti u vezi sa poslovanjem i ostalim upravljanjem
Broj stanovnika: 210064
Matični broj: 8743266
PIB: 100846533

Adresa

Adresa: Trg Cara Jovana Nenada br. 15
Mesto: Subotica
Opština: Subotica
PTT broj: 24000
PAK:
E-pošta: office@panonreg.rs
Telefon: +381 24 554 107
Faks: +381 24 553 116
Web: www.panonreg.rs

Ovlašćeno lice

Ime i prezime: Miroslava Babić
Funkcija: direktor
E-pošta: miroslava.babic@panonreg.rs
Telefon: 024/554-107
Mobilni:
Obrazovanje: VII stepen
Radni staž:
Starost:

Bankovni račun

Račun Banka Adresa Mesto
840-801743-14 Uprava za trezor, filijala Subotica Korzo br. 5 Subotica

Osnivači

Red. br. Tip Osnivač Ovlašćeno lice
1 локална самоуправа Grad Subotica Maglai Jene
2 локална самоуправа Opština Bačka Topola Kokai Mernjak Melinda
3 привредна комора Privredna komora Srbije -Regionalna privredna komora Subotica Vojinović Slobodan
4 удружења грађана Udruženje Terra s Subotica Mitrović Snježana
5 факултет Univerzitet u Novom Sadu - Ekonomski fakultet u Subotici Vunjak Nenad
6 универзитет Otvoreni univerzitet Subotica Perović Blažo
7 други оснивачи Autonomna pokrajina Vojvodina Bugarski Branislav
8 локална самоуправа Opština Novi Kneževac Babić Dragan
9 локална самоуправа Opština Kanjiža Njilaš Mihalj
10 локална самоуправа Opština Čoka Ferenc Balaž
11 локална самоуправа Opština Senta Rudolf Cegledi
12 локална самоуправа Opština Mali Iđoš Rovčanin Marko

Oblasti

Broj oblasti Opština Okrug
1 Subotica Severno-bački okrug
2 Apatin Zapadno-bački okrug
1 Bačka Topola Severno-bački okrug

Broj zaposlenih u agenciji

Broj sistematizovanih radnih mesta: (podatak nije poznat)

Broj zaposlenih/stepen obrazovanja Broj zaposlenih na neodređeno vreme Broj zaposlenih na određeno vreme Broj angažovanih po ugovoru Ukupan broj zaposlenih
IV 1 0 0 1
VI 1 0 0 1
VII 2 3 0 0 3
drugo 1 0 0 1
UKUPNO: 6 0 0 6

Podaci o poslovnom prostoru u sedištu

Površina (m2) Vlasništvo Opis
48 Ne Zakup prostora u Subotici

Podaci o poslovnim/organizacionim jedinicama

Red. br. Naziv Adresa Mesto PTT Broj zaposlenih na neodređeno vreme Broj zaposlenih na određeno vreme
1 Ogranak - Kancelarija u Apatinu Srednja bb Apatin 25260 1 0
2 Ogranak - Kancelarija u Bačkoj Topoli Glavna 12 Subotica 24000 1 0

Podaci o opremi

Tip Količina Vrednost (din.) Opis
desktop 6
laptop 4
ostala oprema 60 štampač 3, fotokopir aparat1, multifunkcionalni štampač (skener, kopir)1, projektor 1 ,faks 1, foto aparat 1, kamera 1, oprema za prezentaciju 1, oprema za centralu 1, tel. fiksni 4, tel. mobilni 7, ormari 2, fiokari 5, komoda 1, police 2, stolovi 14, fotelje 5, stolice 7, klima2

Podaci o planiranim finansijskim sredstvima

Red. br. Godina Iznos (din.) Izvor
1 2014 4.400.000,00 Subotica-članarina osnivača
2 2014 986.000,00 Apatin-članarina osnivača
3 2014 1.030.000,00 Bačka Topola-članarina osnivača
4 2014 90.000,00 RPK-članarina osnivača
5 2014 50.000,00 Ekonomski fakultet-članarina osnivača
6 2014 50.000,00 Otvoreni Univerzitet-članarina osnivača
7 2014 10.000,00 Terras-članarina osnivača
8 2014 30.000,00 APV-članarina osnivača
9 2014 4.120.000,00 Nacionalne institucije-drugi izvori
10 2014 1.000.000,00 Sekretarijat APV-drugi izvori
11 2014 2.000.000,00 drugi izvori
12 2014 30.000,00 RRA Panonger
13 2014 30.000,00 RRA Panonger-članarina osnivača

Podaci o dosadašnjim uslugama obavljenim za javni sektor

Red. br. Godina Naziv usluge Korisnik usluge

Podaci o dosadašnjim uslugama obavljenim za privatni sektor

Red. br. Godina Naziv usluge Korisnik usluge

Podaci o sprovedenim međunarodnim, regionalnim i lokalnim projektima

Red. br. Godina Naziv projekta Korisnik projekta Tip projekta Vrednost projekta Priložena dokumentacija

Podaci o zaključenim ugovorima iz člana 50. Zakona

Red. br. Datum zaključenja ugovora Ugovorne strane Predmet ugovora Rok važnosti Vrednost ugovora (din.) Priložena dokumentacija

Podaci o ostvarenim rezultatima u oblasti podrške privrednim subjektima

Godina Broj održanih obuka Broj obučenih polaznika Broj preduzeća koja su dobila usluge mentoring Broj klijenata koji su dobili usluge konsaltinga Broj prijava po programima NARR Broj odobrenih prijava po programima NARR

Podaci o ostvarenim rezultatima u oblasti regionalnog razvoja

Godina Kategorija Nivo Broj

Podaci o akreditaciji

Datum podnošenja zahteva za akreditaciju: 12.03.2014.
Broj rešenja o sticanju akreditacije: 02 број 21-41/14
Datum donošenja rešenja o sticanju akreditacije: 27.03.2014.
Rok važenja rešenja o sticanju akreditacije: 27.03.2016.
Registarski broj upisa prve akreditacije:
Broj rešenja o oduzimanju akreditacije:
Datum donošenja rešenja o oduzimanju akreditacije:
Broj rešenja o prestanku akreditacije:
Datum donošenja rešenja o prestanku akreditacije:

Obnova akreditacije:


Red. br. Godina Datum zahteva Datum rešenja Broj rešenja Rok važenja Reg. broj Podbroj
1 2016 23.2.2016 4.4.2016 401-01-00815/2016-02/03 5 година
2 2021 19.4.2021 19.5.2021 1-04-023-9/2021-2 привремено решење

Podaci o oceni u postupku vrednovanja rada agencije

Godina Ocena Opis ocene Komentar
2015 47.4 Врло добар Оцењивање рада у 2015. години извршено је након увида у документацију о реализацији задатака за које је агенција акредитована, података из годишњег извештаја о раду и пословању, достављених података у евалуационим обрасцима за вредновање рада прописаним Правилником и извештаја број 023-01-1/2016-02/6 од 13.12.2016. године Комисије за вредновање рада акредитованих регионалних развојних агенција за 2015. годину, образоване Решењем 23-01-1/2016-02 од 26.05.2016. године и Решења о изменама и допунама Решења број 023-01-1/2016-02/1 од 13.09.2016. године .
2016 56.4 одличан Оцењивање рада у 2016. години извршено је након увида у документацију о реализацији задатака за које је агенција акредитована, података из годишњег извештаја о раду и пословању, достављених података у евалуационим обрасцима за вредновање рада прописаним Правилником и извештаја број 1-04-023-37-2017/1 од 27.12.2017. године Комисије за вредновање рада акредитованих регионалних развојних агенција за 2016. годину, образоване Решењем 119-5/2017-04 од 23.03.2017. године.
2017 41.8 врло добар Оцењивање рада у 2017. години извршено је након увида у документацију о реализацији задатака за које је агенција акредитована, података из годишњег извештаја о раду и пословању, достављених података у евалуационим обрасцима прописаних Правилником и извештаја број 1-04-023-16/2018/1 од 22.11.2018. године Комисије за вредновање рада АРРА за 2017. годину, образоване Решењем број 1-04-119-14-5/2018 од 2. фебруара 2018. године
2018 49.3 врло добар Оцењивање рада у 2018. години извршено је након увида у документацију о реализацији задатака за које је агенција акредитована, података из годишњег извештаја о раду и пословању, достављених података у евалуационим обрасцима прописаних Правилником и извештаја број 1-04-023-15/2019/1 од 12.09.2019. године Комисије за вредновање рада АРРА за 2018. годину, образоване Решењем број 1-04-119-8/2019 од 22. фебруара 2019. године
2019 41.3 врло добар Оцењивање рада у 2019. години извршено је након увида у документацију о реализацији задатака за које је агенција акредитована, података из годишњег извештаја о раду и пословању, достављених података у евалуационим обрасцима прописаних Правилником и извештаја број 1-04-023-10/2020-1 од 12.10.2020. године Комисије за вредновање рада АРРА за 2019. годину, образоване Решењем број 1-04-119-9/2020 од 22. марта 2020. године
2020 41 врло добар Оцењивање рада у 2020. години извршено је након увида у документацију о реализацији задатака за које је агенција акредитована, података из годишњег извештаја о раду и пословању, достављених података у евалуационим обрасцима прописаних Правилником и извештаја број 1-04-023-10/2021-1 од 29.04.2021. године Комисије за вредновање рада АРРА за 2020. годину, образоване Решењем број 1-01-119-3/2021 од 2. фебруара 2021. године
2021 43.6 врло добар Оцењивање рада за 2021. годину извршено је након увида у документацију о реализацији задатака за које је агенција акредитована, података из годишњег извештаја о раду и пословању, достављених података у евалуационим обрасцима прописаних Правилником и извештаја број 1-04-023-23/2022-1 од 10.10.2022. године Комисије за вредновање рада АРРА за 2021. годину, образоване Решењем број 1-01-119-16/2022 од 11. марта 2022. године.
2022 57.3 одличан Оцењивање рада за 2022. годину извршено је након увида у документацију о реализацији задатака за које је агенција акредитована, података из годишњег извештаја о раду и пословању, достављених података у евалуационим обрасцима прописаних Правилником и извештаја број 1-04-023-28/2023-1 од 26.07.2023. године Комисије за вредновање рада АРРА за 2022. годину, образоване Решењем број 1-01-119-5/2023 од 2. марта 2023. године.

  • Štampaj